Αρχείο άρθρων

Κώστας Κ. Λακκιά Θεσσαλονίκης

2014-10-13 23:52

Τις χρησιμοποιούσα πριν από 5 χρόνια, είχα αγοράσει τότε από Αμερική. Είναι δοκιμασμένες και σε ότι αφορά την κατανάλωση βενζίνης και σε ότι αφορά τους ρύπους. Από 500 χιλ το γέμισμα, τώρα φθάνω τα 700 χιλ ανά γέμισμα. Το συνιστώ ανεπιφύλαχτα αλλά ο κόσμος....όπως και σε πολλά άλλα που συμβαίνουν προτιμάει να ,,,κοιμάται!!!

Και για καυστήρες θέρμανσης και φούρνους

2014-10-09 21:57

MPG Boost - Βιοκαταλύτης μειώνει την κατανάλωση καυσίμου.

 

 

ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΩΣ ΑΝΤΙΠΑΓΩΤΙΚΟ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
 

Η FFI  βοηθά τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο που χρησιμοποιούν το  MPG-BOOST TM στα οχήματα τους  να εξοικονομήσουν καύσιμα. Αλλά υπάρχουν και  άλλες πολλές χρήσεις των παραπάνω προϊόντων. Με την έλευση του χειμώνα  και των λογαριασμών του πετρελαίου θέρμανσης είναι χρήσιμο να σκεφτούμε πως  θα μπορούσαμε να μειώσουμε το κόστος στο πετρέλαιο θέρμανσης, χωρίς να αναγκαστούμε να περιορίσουμε τη χρήση του. 

Ο εμπειρογνώμονας στην τεχνολογία  καυσίμων Jerry Lang είναι ενθουσιασμένος με την οικονομία που επιτυγχάνεται στο πετρέλαιο θέρμανσης με το  MPG-BOOST
TM  και  δηλώνει: "Το προϊόν MPG
BOOST λειτουργεί στα συστήματα θαλάμων καύσης, επειδή η θερμότητα ανακτάται άμεσα και γίνεται τέλεια η καύση, χωρίς να αφήνει υπολείμματα άνθρακα και καυσαέρια".

Ο Jerry εξηγεί ότι το προϊόν  προκαλεί πληρέστερη καύση που αυξάνει την ακτινοβολία της φλόγας (η οποία είναι πιο αποτελεσματική από τη μεταβίβαση της θερμότητας με επαγωγή), και  πραγματοποιεί μεγαλύτερη εξοικονόμηση.  Αναφέρει σαφώς ότι το προϊόν έχει την τάση να καθαρίζει τα υπολείμματα του άνθρακα και επιτρέπει την καλύτερη μεταφορά θερμότητας.
Ο
Jerry Lang μας διαβεβαιώνει ότι δεν μπορεί να υπάρξει βλάβη ούτε στους κινητήρες ούτε στους λέβητες θέρμανσης και η διάρκεια ζωής του λέβητα ή του φούρνου θα  παραταθεί. Η συντήρηση του καυστήρα περιορίζεται κατά  50%.

Ορισμένες από  τις Ερωτήσεις  που πήραμε είναι οι παρακάτω:

Ερώτηση 1
:Ζω στο Kαναδά  και χρησιμοποιώ στο σπίτι μου 2 καυστήρες πετρελαίου θέρμανσης. Χρησιμοποιώ τα προϊόντα boost  στα αυτοκίνητά μου και  μου αποδίδουν οικονομία 20%. Γίνεται  να τα χρησιμοποιήσω στους καυστήρες και να έχω οικονομία; Πώς λειτουργεί στους καυστήρες;
Aπάντηση 1: Σε ένα σύστημα θέρμανσης, με άμεση θερμότητα από την καύση καυσίμων  δεν είναι ίδια η επέκταση των αερίων όπως στον κινητήρα εσωτερικής καύσης.
To MPG BOOST παράγει  φλόγα με πιο έντονη ακτινοβολία και η Θερμική ακτινοβολία είναι πιο αποτελεσματική από την θερμότητα με επαγωγή και επειδή δεν υπάρχουν τριβές από τα κινήσιμα μέρη του κινητήρα, γι αυτό έχουμε καλύτερο αποτέλεσμα και οικονομία από 25% έως και 35%. Το προϊόν  έχει  την τάση να καθαρίζει τις επιφάνειες του θαλάμου καύσης, έτσι ώστε η μεταφορά των καυσίμων  να βελτιώνεται. Κατά τη γνώμη μου,  το προϊόν είναι ακόμη πιο αποτελεσματικό σε αυτές τις εφαρμογές και η διάρκεια ζωής του λέβητα ή του φούρνου θα  παραταθεί. Η συντήρηση του καυστήρα θα μειωθεί κατά  50%.

Ερώτηση 2:  Κατά τη σύσταση της χρήσης του MPG-BOOST
TM ποια είναι η συνιστώμενη δόση για δεξαμενή 1000 λίτρων πετρελαίου θέρμανσης; 

Απάντηση 2: 236 ml του MPG-BOOST σε μια δεξαμενή των 1000 λίτρων είναι επαρκής.

Ερώτηση 3: Ένας από τους πελάτες μου έχει ένα φούρνο για θέρμανση και χρησιμοποιεί και άλλα συστήματα εξοικονόμησης. Το ερώτημα είναι, μπορεί να χρησιμοποιήσει το MPG-ΒΟ
OSTTM  παράλληλα στη δεξαμενή καυσίμων του, και να έχει επιπλέον αποτελέσματα; Εάν ναι, τι αποτελέσματα μπορεί να πάρει;

Aπάντηση 3:  Σαφώς Ναι, και μπορεί να  έχει και μεγαλύτερα αποτελέσματα από το 35%, εάν παράλληλα χρησιμοποιούνται και άλλα συστήματα εξοικονόμησης καυσίμων. Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΚΑΥΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΟΝΙΣΜΟ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.

Ερώτηση 4: Έχω ακούσει σε μία από τις συνεντεύξεις σας ότι πολλοί άνθρωποι, κάνουν οικονομία  στους λογαριασμούς θέρμανσης λόγω του MPG-BOOST TM. Ένα πρόσωπο μου είπε ότι ο πελάτης του έχει φθάσει το 40% έως 50% εξοικονόμηση; Η ερώτησή μου είναι κατά πόσο η δοσολογία του MPG
BOOST είναι η ίδια όπως και για τα αυτοκίνητα και τα φορτηγά; Υπάρχουν περιορισμοί που πρέπει να λαμβάνονται ως προς τη χρήση;


Απάντηση 4:  Δεδομένου ότι στους καυστήρες δεν υπάρχουν βαλβίδες, έμβολα και κινήσιμα μέρη  όπως σε έναν  κινητήρα εσωτερικής καύσης,  υπάρχουν καλύτερα αποτελέσματα!   Προτιμήστε την εισαγωγή του MPG-BΟΟST ΤΜ πριν το γέμισμα της  δεξαμενής σας ή και μετά.

 

 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΜΕΤΡΗΣΗ - ΜΑΡΤΥΡΙΑ !!!

  Χρησιμοποιήσαμε FFI MPG BOOST ΣΕ ΛΕΒΗΤΑ με δεξαμενή  1000 λίτρων. Σε επαγγελματικό φούρνο(αρτοποιίας). Τα στοιχεία του αρτοποιού είναι προστατευμένα, λόγω της αρχής προστασίας προσωπικών δεδομένων.

 ΔΙΑΡΚΕΙΑ

ΤΕΣΤ

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

ΔΟΣΗ

MPG BOOST

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ

 ΠΕΡΙΟΔΟΣ 1

ΧΩΡΙΣ ΒΟΟST

  100 ΛΙΤΡΑ / 100 ΩΡΕΣ  

 -  

 -    

 ~1000 ώρες / πλήρη γέμισμα 

 ΠΕΡΙΟΔΟΣ 2

 ME BOOST 

   68 ΛΙΤΡΑ / 100 ΩΡΕΣ

236 ML 32 %  ~1320 ώρες/πλήρη γέμισμα

ΠΕΡΙΟΔΟΣ 3

 ME BOOST

   64 ΛΙΤΡΑ / 100 ΩΡΕΣ

236 ML 36 % ~1360 ώρες/πλήρη γέμισμα

~ 36 % ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ !  

                        ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ 396 ΕΥΡΩ - ANA ΠΛΗΡΕΣ ΓΕΜΙΣΜΑ                                

ΚΕΡΔΟΣ 1 ΓΕΜΙΣΜΑ ΣΤΑ 3,5  ΓΕΜΙΣΜΑΤΑ   

* 1,24 ευρώ/ λίτρο (τιμή πετρελαίου κίνησης) x 1000 L (Δεξαμενή) x 36% =1240 ευρώΧ 0,36= 446 ευρώ(-50 ευρώ κόστος boost) =396 ευρώ ΚΑΘΑΡΟ ΚΕΡΔΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

 

         ΓΙΑ ΚΑΥΣΤΗΡΕΣ-ΛΕΒΗΤΕΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΚΑΙ ΦΟΡΤΗΓΑ - ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΑ

ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΩΣ ΑΝΤΙΠΑΓΩΤΙΚΟ ΚΑΥΣΙΜΩΝ

 

 ΠΡΟΣΟΧΗ:  Μην υπερβαίνετε τη δοσολογία χρήσης αυτoύ του προϊόντος!!! Θα πρέπει να εξακολουθήσετε να χρησιμοποιείτε το προϊόν, προκειμένου να διατηρήσετε το καταλυτικό επίστρωμα στο θάλαμο καύσης και έτσι να εξασφαλίσετε τα οφέλη αυτής της τεχνολογίας. Εξακολουθώντας να χρησιμοποιείτε αυτή τη μοναδική τεχνολογία, θα διαπιστώσετε την οικονομία και  τη μείωση των ρύπων. Ωστόσο, αν σταματήσετε τη χρήση του προϊόντος, το καταλυτικό κάλυμμα σταδιακά θα διαλυθεί και τα ευεργετικά του αποτελέσματα θα εξαφανισθούν.

 

ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΑΠ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΚΑΥΣΤΗΡΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ!!!

Εδώ και τρία χρόνια χρησιμοποιώ τα προιόντα τηs FFI στα 3 αυτοκίνητά μου και είδα καλύτερη λειτουργία και οικονομία από 15% έως και 22%. Στην αρχή χρησιμοποίησα τις καψούλες και στη συνέχεια χρησιμοποιώ το MPG BOOST. Κάθε 20.000 χιλιόμετρα βάζω το λάδι FFI EXTREME και ο κινητήρας λειτουργεί καλύτερα και αθόρυβα. ΜΕΛΕΤΗΣΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΛΥΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ! Εδώ και 2 χρόνια πήρα την πρωτοβουλία με ρίσκο δικό μου και έβαλα το MPG BOOST στη δεξαμενή του λέβητα του σπιτιού μου και είδα διαφορά στην λάμψη του λέβητα που έγινε πιο έντονη και φοβήθηκα μη γίνει καμιά έκρηξη, διότι δεν ήξερα ποια ήταν η κατάλληλη δόση. Στη συνέχεια με παρατήρηση της καύσης, είδα ότι σταμάτησε να καπνίζει η καπνοδόχος, και είδα οικονομία πάνω από 30% και καθαρότερο περιβάλλον στη γειτονιά μου. Το μπεκ, ο λέβητας και η καπνοδόχος είναι σαν καινούργια (δεν έχουν κάπνα). Ως υδραυλικός και καυστηρατζής το συστήνω σε όλους όσους θέλουν να κάνουν οικονομία, να έχουν καθαρότερο περιβάλλον και λιγότερη συντήρηση.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤOΝ ΕΦΕΥΡΕΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΚΚΑΛΗ ΒΑΓΓΕΛΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΕ.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΥΓΕΙΑ, ΚΑΛΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ, ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ !!
ΣΚΟΥΤΕΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ  (
ΘΕΡΜΟΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΗΣ ΚΑΥΣΤΗΡΩΝ) ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

 Kιν.:6977455223    -    Tηλ.:2810285077.

Αφροδίτη Κ. Θεσ/νικη-Νάουσα

2014-03-27 22:23

Αν και ειναι σχετικα νωρις να πω τις εντυπωσεις μου ως προς την οικονομια που προσφερει (λογω του οτι το χω χρησιμοποιησει μονο 3 φορες σε πετρελαιοκινητο οχημα) το πρωτο που παρατηρησα ειναι η μειωση του θορυβου.Επισης στα μεγαλα κρυα θεωρω πως ο κινητηρας λειτουργουσε καλυτερα. Νομιζω ομως πως πρεπει να γινει καποια αλλαγη στη συσκευασια, ισως με καποιο δοσομετρητη, ωστε να γινει πιο ευκολη η τοποθετηση του προιοντος στο ντεποζιτο (η λυση της συριγγας ειναι αρκετα δυσχρηστη).

Νίκος Πετράκης Υπεύθυνος Δρομολογίων ΣΠΥΡΙΔΑΚΗΣ ΔΙΑΝΟΜΕΣ Ηράκλειο

2014-03-25 01:23

Είμαι οδηγός και προγραμματιστής δρομολογίων και υπεύθυνος για τα καύσιμα της εταιρίας 'ΣΠΥΡΙΔΑΚΗΣ  ΔΙΑΝΟΜΕΣ', με στόλο 8 Φορτηγών που κάνουν καθημερινά εκατοντάδες χιλιόμετρα. Τα καύσιμα είναι ένα από τα μεγαλύτερα έξοδα της εταιρίας και η μόνιμη γκρίνια του αφεντικού προς τους οδηγούς , να κάνουν οικονομία στα καύσιμα. Χρησιμοποιώντας τα  MPG-CAPS & BOOST της FFi  διαπίστωσα μία οικονομία καυσίμων της τάξεως του 15% έως και 27% (ανάλογα με τα Φορτηγά και τους οδηγούς). Κατά ομολογία όλων των οδηγών τα οχήματα 'πηγαίνουν' καλύτερα και πάνω απ' όλα γλυτώσαμε από την γκρίνια του αφεντικού.

Αποστολάκης Δημήτριος Οικοδόμος Ηράκλειο.

2014-03-25 01:21

Με ένα MITSUBISHI  L 400 4X4 TURBO που έχω, λόγω δουλειάς, κάνω καθημερινά πάνω από 200 χλμ. Προσπαθώντας να βρω τρόπο να κάνω οικονομία στα καύσιμα δοκίμασα τα MPG-CAPS της FFi . Τώρα η κλούβα μου εκτός του ότι 'πετάει' έχει και μια πολύ μεγάλη οικονομία αφού με ένα γέμισμα τώρα κάνω 100-120 χιλιόμετρα παραπάνω.

Κασοτάκης Μανώλης Ηράκλειο Κρήτη

2014-03-25 01:20

Έχω ένα NISSAN PICK UP 2500cc Βενζίνη. Μετά την τελευταία αύξηση της βενζίνης προβληματίστηκα διότι κάνω πολλά χιλιόμετρα. Δοκίμασα σχεδόν όλα τα προϊόντα που υπάρχουν στην αγορά και διαφημίζουν οικονομία καυσίμων, χωρίς καμία αισθητή διαφορά. Όταν μου πρότειναν να χρησιμοποιήσω τα MPG-CAPS της FFi σκέφτηκα ότι θα είναι μια από τα ίδια. Η έκπληξη ήρθε μετά το δεύτερο γέμισμα που διαπίστωσα μια οικονομία του 19%, εκτός του ότι τώρα το φορτηγάκι μου 'πάει' λες και έχει 15 άλογα παραπάνω.

Κωνσταντίνος Τσίπρας, ιδιωτικός υπάλληλος ΑΘΗΝΑ

2014-03-25 01:17

Στις 19 Σεπτ. 2008 θέλησα να επισκεφτώ το χωριό μου στην Ευρυτανία. Έτσι γέμισα  με 45L απλή αμόλυβδη βενζίνη το Ι.Χ.αυτοκίνητό μου (HYUNDAI ACCEΝT 1300) και χρησιμοποίησα τις ταμπλέτες της FFI. Στο τρίτο γέμισμα, κάνοντας τη διαδρομή από ένα χωριό του Καρπενησίου για Αθήνα, έμεινα έκπληκτος!
Διαπίστωσα μεγαλύτερη ιπποδύναμη στη μηχανή μου, λιγότερο γκάζι και καλύτερα κρατήματα. Με 45L έκανα περίπου 160 χιλιόμετρα παραπάνω την ίδια διαδρομή, απ' ότι πριν χρησιμοποιήσω τις οικολογικές και θαυματουργικές ταμπλέτες της FFI. Αυτό που διαπίστωσα εγώ είναι: Οικονομία στη βενζίνη, μείωση των εκπομπών καυσαερίου, καθαρότερο περιβάλλον. Έτσι το είδα θετικά να γίνω αντιπρόσωπος της εταιρείας και να χτίσω παράλληλα με τη δουλειά μου και μια μοντέρνα επαγγελματική ευκαιρία!

Μέμος Ιωάννης, Εργολάβος Ηράκλειο Κρήτης

2014-03-25 01:15

Λόγω δουλειάς καθημερινά κάνω τουλάχιστον 250 χλμ και μάλιστα λόγω χρόνου, πρέπει να τα κάνω πολύ γρήγορα, για τον λόγω αυτό έχω 'φτιάξει' το αυτοκίνητο μου, γρήγορο και ασφαλές.  Έχοντας αυτή την 'τρέλα' με την ιπποδύναμη και την ασφάλεια, έχω δοκιμάσει όλα τα βελτιωτικά καυσίμων που κυκλοφορούν στην αγορά και υπόσχονται καλύτερη απόδοση του κινητήρα, αλλά τελικά με μηδαμινά αποτελέσματα.
Όταν χρησιμοποίησα τα MPG-CAPS της FFi πράγματι ένοιωσα ότι το αυτοκίνητο πάει πολύ καλύτερα, με καλύτερη ροπή, καλύτερα 'ξεκολλήματα' και γενικά σαν να απέκτησε τουλάχιστον 15 άλογα παραπάνω

Στρατουδάκης Δημήτριος, Κ.Τ.Ε.Λ Ηρακλείου Κρήτης

2014-03-25 01:12

Οδηγώ καθημερινά ένα λεωφορείο MERCEDES 305 με όλες τις δύσκολες συνθήκες μίας πόλης με κυκλοφοριακό πρόβλημα καθώς και πολύ κουραστικές για τον οδηγό. Χρησιμοποιώντας τις ταμπλέτες MPG-CAPS για ένα ολόκληρο μήνα, διαπίστωσα μια πολύ καλύτερη και ξεκούραστη λειτουργία του κινητήρα, με πολύ καλύτερη ροπή στις ανηφόρες και πολύ καλύτερη ανταπόκριση στο γκάζι. Το λεωφορείο τώρα δουλεύει όπως δούλευε όταν ήταν καινούργιο. Λόγω του ότι κάθε μήνα μετράμε την κατανάλωση από το κέντρο καυσίμων, τον τελευταίο μήνα είχα μία οικονομία 240 λίτρα και μάλιστα με χρήση του Air Condition.

Δημήτριος Σαμόλης, Επαγγελματίας οδηγός ΤΑΧΙ, Ηράκλειο Κρ.

2014-03-25 01:11

Καθημερινά κάνω πάνω από 200 δύσκολα χιλιόμετρα και για το Ταξί μου αλλά και για μένα. Οδηγώ ένα OPEL VECTRA 2300 πετρέλαιο. Λόγω αύξησης των καυσίμων προσπαθούσα να βρω τρόπο για οικονομία. Χρησιμοποίησα διάφορα προϊόντα που κυκλοφορούν στην αγορά με μηδαμινά αποτελέσματα, μέχρι που άρχισα να χρησιμοποιώ τα ΜPG-CAPS της FFi.
Πλέον το Ταξί μου πάει καλύτερα, σταμάτησε να καπνίζει και υπολογίζω ότι με 60€ πετρέλαιο κάνω 70-100χλμ παραπάνω από ότι έκανα πριν.

Προϊόντα: 1 - 10 από 30
1 | 2 | 3 >>